Haemme nyt tiimiimme ammattitaitoista laskuttajaa / asiakaspalvelusihteeriä vakituiseen työsuhteeseen.
Päätehtävänäsi on hoitaa yrityksemme sopimus- ja työtehtävien laskutusta sekä muita avustavia kirjanpitoon liittyviä tehtäviä. Lisäksi tuuraat loma-aikoina asiakaspalvelun kiinteistösihteerejä, joiden tehtävänä on hoitaa asiakaspalvelun puhelinvaihdetta, sähköpostia sekä palvella toimistollamme asioivia asiakkaita monipuolisissa asumiseen liittyvissä tehtävissä. Asiakkaita ovat taloyhtiöiden osakkaat ja asukkaat sekä yhteistyökumppanimme.
Pystyt itsenäiseen työntekoon sekä osaat hyvin organisoida asioita. Omaat hyvät asiakaspalvelu- ja neuvottelutaidot, sekä tulet hyvin toimeen asiakkaiden sekä työorganisaation muiden tekijöiden kanssa. Omaat hyvät paineensieto- ja ongelmanratkaisukyvyt. Lisäksi pystyt asioimaan suullisesti suomeksi ja englanniksi.
Tehtävien hoitaminen edellyttää alalle sopivaa koulutusta tai aikaisempaa työkokemusta huollon- tai isännöitsijätoimiston asiakaspalvelutehtävien hoitamisesta.
Lisäksi MS Office työkalujen hallintaa. Tampuuri kiinteistöjärjestelmän aikaisempi käyttö lasketaan eduksi.
Mikäli kiinnostuit tästä, tarjoamme sinulle;
-vakituisen työsuhteen luotettavassa ja vakavaraisessa yhtiössä
-mahdollisuuden kehittyä ja kouluttautua tehtävissäsi
-mukavat työkaverit ja mieluisan työympäristön
-hyvät henkilöstöetuisuudet
Työ alkaa sopimuksen mukaan.
Lähetä vapaamuotoinen hakemus cv:llä varustettuna palkkatoivomuksineen 29.3.2023 mennessä sähköpostilla.
Sulun Kiinteistönhoito Oy /
Työpaikkahakemus
Betonitie 4, 40340 Jyväskylä
Tai sähköpostilla: eija.koukka@sulunkh.fi
Eija Koukka, 0108209316, eija.koukka@sulunkh.fi